jag blir glad av

sol genom persiennerna - hans tandborste bredvid min i glaset - samtal från gamla och älskade vänner - när det luktar blöt asfalt på våren - bortglömd mörk choklad i skafferiet - nytvättade kläder och ordning i garderoben - klara en tenta man trodde gick åt helvete - spontanfika - hans smutstvätt bredvid min i korgen - långa duschar efter tuffa träningspass - baka kanelbullar - skratta tills man gråter - favoritlåten på afterskin - shoppa något efterlängtat på rea - sova sked - vakna en fredagsmorgon - hans namn bredvid mitt på ytterdörren - hoppa i vattenpölar - rena sängkläder

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

:)

2008-04-15 @ 23:24:11
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: emelie

Jag jobbar på Fujicolor/Kungsfoto, en såndär kontorsdam du vet :) fast utan skjortan och pennkjolen.

planerar faktiskt att läsa ekonomi framöver, något du inte rekomenderar eller?
:)

2008-04-16 @ 08:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0