värdelöst

deppsak ett:
jag måste diska. det kan vara något av det tråkigaste och jobbigaste och mest ostimulerande som finns. det är äckligt och blött och man blir skrynklig om fingrarna. diskstället är alltid alldeles för litet också, så när man diskat hälften måste man torka det man diskat också. värdelöst.

deppsak två:
desperate housewives och klass 9a krockar. två av mina bästa program, och jag måste välja. värdelöst igen.

deppsak tre:
jag har plugg upp i röven. jag har inte pluggat på sisådär två veckor och då blir det liiite liiite grann att ta igen. typ sjuhundra sidor med tokliten text och inga bilder alls. som vanligt kommer jag inte att läsa det nu heller, och exakt fyra dagar innan tentan kommer jag att inse att jag inte kommer hinna läsa allt, och så kommer det gå åt helvete. som vanligt. värdelöst igen.

värdelöst värdelöst värdelöst.

det är stora saker det här. inga försumbara, världsliga ting här inte.

Kommentarer
Postat av: emelie

diska är det värsta, det och städning...usch, har en ganska bra hög med disk i köket.

vad är det du pluggar?

2008-04-15 @ 22:15:18
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0