på den tredje dagen

alltså. det här var ju inte igår. jävlar i min lilla låda, som alex schulman hade sagt. hade, som i imperfekt. han har ju bytt sin fantastiska blogg (okej, den hade kanske blivit bara lite tråkig) mot programledarjobbet i sveriges näst sämsta program. tills alldeles nyligen sveriges sämsta. men nu har ju bajs-tv nått nya höjder med kungarna av tylösand. jag kunde se fem minuter. sen pissade någon i bubbelpoolen. då stängde jag av och gick och la mig mellan mina medelålders-nytvättade lakan. nä, hörni. nu låter jag som min gamla högstadielärare john. han kunde börja prata om vad som helst, säg till exempel valfri religion (han var so-lärare) och sluta i gårdagens fotbollsmatch med veteranlaget. han virrade bort sig, helt enkelt. lite som jag gjort nu.

men ja, det var som sagt längesen det här. ganska kul egentligen, hur det har blivit. jag kände lite att bitterheten försvann, och då kändes det lite bajsnödigt att sitta och klaga på småsaker. som till exempel att jag blivit av med tre (!) paraplyn på två (!) dagar. det är sant, jag är så jävla slarvig. men ja, bloggen dog för att jag inte var tillräckligt bitter. och nu när jag läser tillbaka, så var det väl en förbannad jävla tur. fy fan så mycket skit. en del ganska roliga händelser och ganska fiffiga formuleringar, om jag får säga det själv, men mest skit.

på tal om den där skiten, så kan jag upplysa alla nyfikna bloggläsare (om ni hittar tillbaks) om att jag fortfarande gillar att tvätta och att den där sambon fortfarande finns kvar. det var tufft ett tag, men jag insåg att jag var needy greedy värsta tönten och han insåg att han hade världens bästa tjej (okej, det där sista hittade jag på. men så kanske det var). i alla fall så slutade han åka iväg hela tiden och har varit hemma pretty much hela veckorna. fram tills nu. det är inte så att jag är bitter igen och tänker börja gråta över att han är borta och att jag inte får ligga (för nya läsare, scrolla ner en aning och tillåt er att gapflabba åt needy greedy värsta tönten). nä, men rent logiskt så blir det ju så att man helt plötsligt har en timme över såhär framåt kvällskvisten då man vanligtvis kopulerar (en timme varje dag? lucky me, tänker ni. men okej, jag hittade på igen). och då kommer ju en blogg alldeles förträffligt till pass.

välkommen tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0